sista inlägget...förmodligen

Jag antar att det inte går att fixa så att det går att kommentera min blogg igen...
Så jag har gjort en ny , http://wendelas.webblogg.se/
Försökte fixa så likt bloggnamn som det gick , så jag la bara till ett "s"
Men hejdå älskade blogg :'(


min blogg går inte att kommentera!

Jag har upptäckt felet på varför jag inte fått en enda kommentar i december eller januari.
Det går inte att kommentera min blogg, det står att den är flyttad eller avslutad!

Så , jag vet inte vad jag ska göra riktigt...
Kanske får göra en ny blogg, buhu!



fick bli vackraste emma på bild ♥

musik

Sitter och lyssnar på musik och undrar varför ingen kommenterar min blogg!?
Kom igen nu, är det så svårt?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, oj överdrivet men ah.

Snart kommer kusinerna och ska äta här, myyysigt.^^
Då blir det kycklingpaj för er som ville veta, haha.


Megan Nicole

Megan Nicole som visas i videon nedan sjunger underbart bra !
Sofia länkade henne till mig och jag bara måste visa er.

Så här är en av hennes covers,



Klass

Usch , jag såg en hemsk och sorglig film igår "Klass" heter den.



Det är nog den mest sorgligaste film jag sett , usch vad hemsk den var...
Den får lätt 5 stjärnor av mig.













ny seriös header

vad tycker ni om min nya väldigt seriösa header, haha?
den är ju väldigt cool iaf , jag är kung vettni.^^


veckans blogg då


lite småroliga kort som jag tog här om dan

 




















Tråkig dag

Hejsan, nu sitter jag och skriver på min iPod, så att det blir en snabb liten uppdatering.

Idag har det varit en ganska tråkig dag , har bara vart på stan med mamma o lillebror och varit hos kusinerna.
Men aja, imorgon/idag (klockan är över 12) så ska jag iaf på 40-års kalas.

Och seriöst ni måste kommentera om vad jag ska skriva mer om i bloggen!? Men puss & kram så länge...

cassandra , hilda o isolde ♥

hejhej!
igår sov man över med cassandra och hilda , vi hade superkul...
vi hade tjejsnack , madrass-krig m.m , haha

sen nästa dag drog cassandra till markus , en kille (snart hennes kille
om dom inte redan är tillsammans :s)
det ryktas iaf om att dom hångla idag så, haha...
normalt det låt då "det ryktas" hahaha...

men då kom finaste isolde till mig o hilda.
vi åkte pulka , skrattade , gjorde chokladbollar o mer.

that was my day , bye


en gammal bild på mig och cassandra ♥

1/1-11

Jaha, då var det första dagen på 2011.
Får se om det blir ett bra år då?
Hoppas iallafall det.

Cassandra kommer snart hoppas jag,
För hennes farmor o farfar kom o då får hon
inte skjuts till mig förrän dom har åkt...


RSS 2.0