ny design :D

vad tycker ni om den nya designen , den är tagen från www.bloggdesign.nu 
och det är tantkim som har gjort den !
vad tycker ni , är en snygg? :D

min header sitter lite kostigt , någon som vill hjälpa mig sätta rätt den?

avundsjuk :o

nu sitter jag här och har tittat på filmer och bilder
på folk som sminkar sig vanligt och till halloween och sånt!
och alla ska vara så himla bra, är totalt avundjuk :o


haha, en bild på mig tagen för några dagar sen ;p


Cassandra har sovit här

Precis som det står i rubriken så har Cassandra sovit här , det har varit jätte kul!
Vi har spelat jätte mycket vem där och haft tjejsnack.
Nu sitter vi och kollar på roliga videos på youtube :D


The annoying orange

haha , gud va bra :thumbup: 

 

här är en som passar halloween :D






Dagens outfit ♥



tröja: gina tricot
kjol: gina tricot
leggins: vet inte , haha


ska äta frukost

ska snart ner och äta frukost :)
men sen senare ska jag va med cassandra och kanske dora? :D
det blir sköjj !
ni får en "dagens outfit" senare

förresten , jag hade ite tid att blogga igår !
jag spelade inneandymatch och var med Cassandra :thumbup:

yoghurt och engelskläxa

läs rubriken :D
det är vad jag nyss gjort , japp , anteckna det , haha!

men vad vill ni att jag skriva mer om i bloggen?

-mode

-elak mot andra som bloggar? nää :D

-tips

nä, jag vet inte !
kom med egna förslag ;)




http://nonos.bloggplatsen.se/





ska jag byta design?^^

är ni trötta på min nuvarande design?
jag tycker den är väldigt fin , men inte så höstig.. :D

förresten svar till dig Ida angående hjälp med bakgrunden!
 



http://nonos.bloggplatsen.se/


fixat elin och beccas blogg ^^

det kanske inte vart så bra , men är faktist nöjd :D
http://www.svveetgirls.blogg.se/



ffina becca på bild ღ

http://nonos.bloggplatsen.se/

sitter med toning i ^^

det kliar inte lite heller , haha :D
det ska bli svartröd färg, om det bilr rätt vill säga
men just nu sitter jag och fixar elin och beccas blogg :)
för att komma till den tryck här!

så här ska deras header se ut!
hiss/diss?


http://nonos.bloggplatsen.se/

hjälp

har lite problem med att sätta in in bakgrund!
någon söt unge som kan hjälpa mig :D
skickar bilden då...

min gulliga lillebror, fixade ett glas med
bubbelvatten , massa is och citron åt mig,
det är inte varje dag.







dålig kvalitet på bilderna för att dem är tagna i webbcam.


http://nonos.bloggplatsen.se/

fototävlingen är avslutad!

och vinnaren är Nora, för att komma till hennes blogg tryck här!
Nora kommer alltså att bli länkad i fem inlägg framöver!

här är hennes bild :D

Grattis Ingman och Cassandra!

som vart tillsammans idag
hoppas det håller längre än ditt förra förhållande Cassi :D
Cassi kanske låter som en player , men det är hon inte, haha!


nyss kommit hem från innebandymatch i Arvika :)
Vi vann med 8-0
Jaja, puss ♥


haha



det visste ni inte va?!
dock var vi lite nervösa , så det låter enormt falskt , haha xD

jag och cassi...

...har roligt på msn :D




nördar facebook-spel

sitter vid facebook och nördar ett spel som heter cupcake corner :D
det är faktist väldigt kul , haha !


god natt ^^

nyss sett på film , "Taken" .. så himla bra! :D
men jaja , är väldigt trött nu,
så jag ska nog sova snart ;)




picasa

laddat ner något gratis fotoprogram , som heter picasa :D
det verkar riktigt bra , men lite rörigt från början..
du hittar hemsdan där du laddar ner det här!


så här blev en av bilderna jag gjorde..


inte så fin , men den får duga, haha ;)

MIN FÖRSTA VIDEOBLOGG! :o

haha , man får ju skämmas!




jiipppiiiieee!

har äntligen fått in en dator på mitt rum! :D
gud va rooligt..så nu kommer jag nog
att blogga mer!

men pussar ^^

god morgon , kan vi väl säga

vaknade ju någon gång för en eller två timmar sen ;)
idag ska man inte göra ett skit !
kort inlägg jag vet med ändå..

puss hej älskar dej ♥


bilden är gammal och inte söt


försoning !

har nyss sett på "försoning" , den är så himla bra!
sett den förut , men gud så underbart bra den är, men hemsk..
den rekommenderar jag verkligen :)


min kväll


är med hilda

läs rubriken :D
vi har precs kommit hem typ och sitter vi datorn..
ätit daim-glass, hilda fick en trasig xD
men det ä chill säger vi :)
ska till hilda sen :D
ruuuuuuuuuuuligt !
men var med i fototävlingen och ställ frågor
i frågestunden! ;)

bilden är nytagen ;)

hahahahahah neejj , den är flera år gammal, söta Hilda :D


cassi-passi-bu ^^

Idag har jag vart med cassi ,
vi gjorde mycket kul , som att
skratta, ta kort och pratade m.m. :D
snart ska jag på träning ,
men jag bjuder på en bild :)


vet att jag är ful , haha

HAHA!^^

..Jag sa ju som sagt att jag inte svarar på saker som jag tycker är mtt privatliv :D
och sen har jag inte gjort mig tillräckligt klar med priset för fototävligen..
man blir reklamerad i de 5 inläggen framöver ;)


det syns dåligt men , den första frågade vem jag var kär i och om jag har mens, det anser jag är privat.
och den andra frågade vad man vann i fototävlingen.


videoblogg , haha ♥


fly away, and please take away the pain..♥


är hos maja ^^

är hos maja,
vart med henne, cassi och elin,
men nu har cassi och elin dragit...
vi har haft fett kul :D
kunde inte blogga igår för vårt internet funkar inte :(
men vi får se när det funkar igen,
men nu ska jag äta något med maja..
men pussar ♥


maja hatar bilden, men dock är denju söt !?

fina flätor :D

sitter här med åtta flätor i huvet!
men det är för att jag ska få lockigt hår tills imorgon.
lockigt hår är så fint så det finns inte ! :D
var stolt om du har lockigt hår!^^


bilden är väldigt ful, jag vet!

hade tråkigt förut..

..så jag gjorde denna film / detta bildspel :)
dock , sminkar jag mig lite slarvigt , för jag hade
dåligt ljus , men ändå ;)


ensam mamma söker!

ser ni på det ?
ja det går ju klockan 20.00/nu typ idag på 3an!

vem gillar ni bäst av mammorna?

jag gillar emma bäst , hon i gul klänning ;)


frågestund



nu är det dags för frågestund här på bloggen!
du får fråga mig precis vad du vill!
jag ska försöka svara så ärligt jag kan :D

börja kommentera med alla möjliga frågor ,
dock kanske jag inte kommer svara om det handlar om
mitt privatliv.


fototävling! :)

hejhej!
nu tänkte jag ha en fototävling!
det är enkelt , det går till så att du kommenterar
att du är med, sen lägger du upp ett inlägg
på din blogg och skriver att du är med
och lägger upp bilden du vill ha med där ,
så lånar jag bilden av dig :D
så enkelt är det.

vinnaren utser jag om en vecka ungefär !
så de är bara att börja fota!


god morgon kan man väl säga :D

vaknade 9.16 , men ändå , haha värsta roligt att vara exakt  ;)
men iaf då gick jag upp och åt frukost , mums!
rostat bröd fickdet bli , sen när jag var asmätt åt jag
chokladpudding ändå , hahahah !
orkade inte äta mycket men lite i varje fall :)

har jag berättat att jag ska få in en dator till mitt rum?! :D
Wendela goes very happy! YeY!

men pussar!



Wendela + Hilda + Cassandra = föralltid bästa vänner!

fy fan för dig!

hur fan kan du göra så mot min lilla cassandra!
det är ju för fan äckligt själviskt..
stå för dte du gör och skyll inte på annat!
asså ffaaan!
cassandra , du är underbar!
låt ingen säga annat för då jävlar!
jag älskar dej cassandra!
jag skulle vilja skriva längre men då
skulle det nog komma in lite för fula ord!
finns alltid Cassandra!<3


litet kalas♥

har typ ett litet kalas , pappa fyllde 39 år igår, GRATTIS :D
men det är bara familjen och farmor & farfar här :)
nyss fikat,,,,lite för mycket :S
är asmätt nu !
åt liksom , muffin , daimtårta och mazzarin :)
men gott var det iaf ;)

finns för dej i vått och torrt , cassandra!
fan för honom!

outfit of today ♥



hiss eller diss?♥

innebandy imorn :D

första innebandymatchen för säsongen är imorn!
klockan : 12.00 i Brogårdshallen ;)
det blir roligt!
undra vad jag får spela för något?
är liksom ny i laget så jag har ingen
bestämd postion ännu :)

naglar♥

sitter här och filar och grejar med naglarna,
ska snart måla dom med genomskinligt nagellack :D
dock är mina naglar så tunna så det är svårt att få
dem att bil långa :(





jag är med i en fototävling♥

jag är med :)
var med du med
klicka här för att komma till hennes inlägg om fototävlingen

jag deltar med den här bilden ♥



det kanske inte är den finaste , men , jag hittade ingen :)


dagens outfit♥


strax idol :) ♥

hej alla underbara älskade bloggläsare!
vill bara säga att det betyder att just du läser min blogg!
och alla fina kommentarer jag fått , tack , jag blir så glad! :D

snart ska man se på idol ..♥
vem tycker ni sjunger bra/mindre bra ?

så nu kan jag blogga...♥

nyss ätit , kebabtallrik , varenda gång är mitt mål att äta upp den..
har ALDRIG lyckats :(
men,men dagen kommer här..
jag var med cassandra, filip och emma :D
det var jätte kul!
fille butta in cassi i en buske och en gubbe kom ut oh bah:

"Håller på gatan, för i helvete!"

hhahahahahahaha!
grymt kul , men läskigt :S
dagen var bäst, måste göras om!
men puss och kram
från eran egen wendela♥

Bloggar nog senare..♥

har inte tid nu , skulle gjort det men , hinner inte.
puss

bild sen i somras♥

Grattis Cassandra och Victor Blom♥

Grattis Cassandra och Blom!♥
14 oktober 2010 17.02 :)
Jag tog reda på tiden :D
Eftersom jag filmade när Blom fårgade henne
och sen ttyp massa kram , puss och tjofadelittan^^
HHAHHAHAHAH!
Men väldigt rolig dag :)
Var med Cassandra , Hilda , Maja och Blom då
Dagen får lov att göras om!
Pussar och kramar♥

bilden är ful , nåt mer att tillägga?♥


marken :)

idag vart det att gå på marknaden (marken) ^^
Det var väldigt kul..
Efter det drog jag , Cassandra och Maja hem till Gusten
som var med Lulle , så då var vi :)
Hade typ fett kul och skratta hela tiden !
Jaja, behöve rinte gå in mer på det , haha.
Men kort och tråkigt inlägg men puss♥

statistik :)

min statistik har sett ut så här de senaste 30 dagarna !

Tack alla ni som läser min blogg ,
och gör mig så underbart glad genom att kommentera! :D

haha, kolla in det här :D

hejhej♥
en kompis har visat mig en jätte cool hemsida , eller ja cool och cool , rolig :)
för att komma till den tryck här!
när ni kommit dit , klicka på "//Click me to get trippy"
sen så kollar nipå den rörliga bilden i 60 sekunder och sen kolla upp från
dataskärmen :D



fin bild på sötisen min ♥



Onödiga faktan ♥

1. Fjärilar smakar med fötterna.
2. En ankas kvackande ekar inte, och ingen vet varför.
3. På tio minuter frigör en orkan mer energi än all världens samlade kärnvapen.
4. 100 personer dör årligen till följd av att ha satt enkulspetspenna i halsen.
5. Folk i allmänhet är oftast mer rädda för spindlar än för döden.
6. Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa.
7. Endast en person av två miljarder kommer att leva till 116 års ålder.
8. Det är möjligt att leda en ko uppför en trappa, men inte nedför.
9. Kvinnor blinkar nästan två gånger så mycket som män.
10. Det är fysiskt omöjligt för dig att slicka din egen armbåge.
11. En snigel kan sova i tre månader.
12. Inget ord i det engelska språket rimmar med "month".
13. Ögats storlek är detsamma från födsel till död, men näsa och öron slutar aldrig att växa..
14. Den elektriska stolen uppfanns av en tandläkare.
15. Alla isbjörnar är vänsterhänta.
16. En struts öga är större än dess hjärna.
17. Typewriter är det längsta ord som kan skrivas med tangenterna i en rad på tangentbordet.
18. Om Barbie fanns på riktigt skulle hon ha måtten 39-23-33.
19. En krokodil kan inte sticka ut tungan.
20. Cigarettändaren uppfanns före tändstickan.

Nästan alla som läser detta kommer att försöka slicka på sin egen armbåge...


hejhej

jag ska börja skriva lite roligare blogg-inlägg tänkte jag :D
men just nu orka jag inte det eftersomklockan är exakt 02:00 , hahah :)
jag sitter och fixar om min och cassis blogg
så den får ni checka , men ja coh cassii har haft skrattfnatt ikväll
men pussar & kramar♥

sitter hos cassandra♥

sitter hos cassi då , ska sova här :D
har varit en massa strul och missförstånd..men aa.
vi har massa tjesnack nu mysigt♥
det är ju studiedag imorn , jippi..
kort inlägg men,men :)

jagälskardig♥



fin jag är där då , inte..

10-10-10 ♥

maja , du är underbar♥
jag älskar dig
du finns alltid där för mig
du är som en ängel utan vingar
jag kan prata om allt med dig
du är helt fkking underbar sötnos!
vill aldrig förlora dig
puss på dej!♥


raastlööös♥

har verkligen jättetråkigt nu ! :(
kan lägga in lite bilder från min födelsedagsfest igår..















finns massa fler bilder men orkar inte ladda upp nu..♥


hhej alla söta!♥

seriöst hörni!
vad vill ni att jag ska börja skriva mer om här på bloggen!?
kommentera nu allihopa, det är inte så svårt..
jag frågar er endast om det för att min blogg ska bli roligare
att läsa ju...♥

ebba är söt oh jag är fful , brahejj♥


dagens outfit♥


herregud :O

hon är grymt bra :o♥





chattar med Dora♥

idag ska man ha födelsedagssfest :)
kunde inte bjuda så många så ta inte illa upp om du inte blivit bjuden..
men aa, nu sitter jag vid msn och chattar med Dora :D
Hon är väldigt rolig att chatta med :P
Hahahahhahaa!
Men seriöst , hon är social :)
Men jaja , kort inlägg 
men pussar ♥

nytagen bild , men har inte gjort mig i ordning! :o

Cassi o Majja ♥

Var med Cassi oh Majja , men är med Majja xD
Vi hade tjejsnack och flumma , men så skulle Cassi
dra hem.......Så då så sminkade jag och fixade
håret på Majja :D
Här kommer det bilder :)














ska på hockey med fotbollstjejerna♥

läs rubriken :D
ska bli så kuuul :)

åt nyss risifrutti , mums ♥

GRATTIS TILL HILDA OCH OSKAR
SOM BLEV TILLSAMMANS IGEN IDAG!♥

men pussisar ;*


kloten-bilder :)

det är cassandras bilder som jag tagit av henne ;)♥
















lukas :)


jag xD


maja xD



det var några , men pussar ♥




Klooooteeeen! :D

nyss varit på Kloten lägret!
gud va roligt det var!
vi delades upp i grupper ,
dom som var i min grupp var :

Cassandra, Filip, Andreas, Josef, Enis, Camilla, Gusten

här är några bilder på sånt vi gjorde , men inte med oss på bilderna xD






tack för en extremt lyckad dag!
fylld av samarbete och höjdshit :D

extremt slut efter dagen :D


bilder♥

hittade några extremt söta bilder på mangas :)













visst är dom grymt söta?
Älskar mangas! :D

nyss badat (i badkar) :)

nyss badat då , känner mig fräsch! :)
Imorn blir det kloten som sagt , älskar´t!
Sitter nu och lyssnar på Sofijah-Försöker :D
Men bara så alla vet så är jag bästis med Hilda igen..
Men pussssaaaar♥

gammaaaaaaaal och ful bild! :O

hejsis♥

Sitter här med Elin.B :D
Vi ska senare dra till innebandy, fun! :)
Idag blev man sams med Hilda och det är bra , skööönt
Ehhmm.. jag och Elin ska snart äta makaroner , gott !♥
Imorn ska man åka till KLOTEN , med skolan!!!! :D
Det blir från 8.00 - 18.00, så därför får vi sovmorgon
på onsdag till 10.10 :D
Det blir skojjjj! :P

konstiga skor :S ♥

här är några bilder på konstiga skor jag hittat på google.. :D









vilka tycker du är konstigast?
bild 1, 2, 3 eller 4?♥

foki v.s kissie



vem är bäst enligt er?
foki, med sin söta japanska stil?
kissie, den plastiga bimbon?

kommentera!


men hejssan♥

vaknade 8.30 , ställde alarm då..
för mamma & pappa ska åka cinderella färja till åland eller nåt idag :)
så då ska jag som sagt till min starcousin :P
men ni får ha det bra
puss&kram från eran egna wendela♥

(super gammal bild på mej xD)

god natt♥

God natt ska gå från datorn nu..
Imorn blir ni nog inte särskilt uppdaterade , sorry :(
Men hur som helst sov gott!
Puss♥

sitter och är lite ego framför webbcam♥


sova hos starcousin♥

Imorgon blir det att sova över med min alldeles egna starcousin!
Älskar dej jätte mycket!
Det ska bli kul.., vi ska sova hos henne farmor, mysigt :D
Men puss&kram♥

det kallas att bjuda på sig , sån är jag , vänj er ;)♥

men shena♥

cassi blé det idag.. :D
vi hade tjejsnack och sånt..
Det var fett kul!
Sen drog man till farmor oh farfar
och käka kebab xD♥
Gott, gott!
Jag lyckas aldrig äta upp den där
dumma kebaben :D
HAHA :)

(gammal bild :D )

RSS 2.0