onepiece


Asså hur mysiga ser de inte ut att vara!?
Tänk er själva att ligga i soffan och mysa och se på film i en onepiece, härligt.
Men dom är lite dyra enligt mig...1000-2000 kr ungefär.
Annars hade jag väldigt gärna köpt mig en.

 Här hittar du dem..






glass

sitter framför datorn och äter Ben & Jerry's cookie dough glass, mums!
men ja , då vet ni det.
HAHA


tillfällig header ♥

har skaffat ny design, headern är tillfällig så ni vet.
det var nog det jag ville säga...eller jo,
vad tycker ni om designen egentligen?
hiss/diss , jag tycker hiss faktist.



en jättegammal bild på mig , haha ♥

tråkigt..

Sitter hemma och har tråkigt, yeah fett nice...nej.
Men ska julpynta lite sen tror jag iallafall.
Fast jultidningsgrejerna har kommit :D
Så nu har jag en söt liten fotoram.



jag och cassandra, igår när vi var på promenix.

veckans bloggar...inte! ♥

Asså det var typ inte några som anmälde sig så vi struntar i det!
Det var ju synd , men jaja !

Idag var jag och Cassandra ute och gick promenad i typ 1 timme.
Jätte mysigt, bara gå och prata om allt möjligt, det gillar vi.

Kort inlägg, men jag är trött..så blää, haha!



skolfest!

Kunde inte blogga igår , hade inte tid eller lust!
Men nu bloggar jag , yeai :D

Jaja , nyss kommit hem från en skolfest som vi har en gång varje år.
6orna håller alltid i discot och nu var det vår tur , jippi.
Kvällen var bäst , tack till alla underbara som gjorde min kväll!


bilder som är saknade ♥

här är några gamla bilder jag hittade , saknar ! :)















finns mycket mer jag saknar , men det här var lite!


veckans bloggar! ♥

Nu blir det veckans bloggar här igen ! :D
Det enda du behöver göra är att kommentera "jag är med" och länka inlägget i din blogg.
Så lottar jag ut tre bloggar på fredag.



Jag och min älskade Cassandra på bild!




men gud!

Igår var det "driftproblem" på blogg.se så det gick inte att publicera inlägget jag skrev..
Men jag skrev ett och det vart hyfsat långt, nej inte direkt men...haha! :D


Jaja, idag var jag inte med någon..jag är en ensam själ , haha , fast nej ♥
Men sen vart det innebandy , yey!


Yeah , vad seriös bild , nu kör vi..haha!


JIPPIE!

Imorgon får jag gå till skolan!
Borde inte vara glad för det, haha...men det är jag! :S
Saknar alla så himla mycket.♥

Idag har jag varit med Hilda, inte sett varann på över en vecka?!
Vi var ute , hon drog mig i pulkan , haha..avkopplande!
Sen gjorde vi lite allt möjligt , snöbollskrig t.ex. :D


vet inte vad jag ska skriva...

...just det så är det!
Hjälp mig , jag har ingen aning om vad ni vill läsa om !?
Kommentera några alternativ så skulle jag bli glad...

Men när jag ändå bloggar kan jag ju säga att jag har en vattkoppa
i ögat , smidigt va ?! :D


lussebullar!

Idag har jag bakat lussebullar, gott som tusan!
Det är så juligt med lussebullar , dem får mig att längta till julen.
Längtar inte ni ?! julafton, julmat , julklappar, mys med släkt och familj.
Det är ju helt underbart , känslan dagen innan när man ska lägga sig , mmmm!
Nej , julen , det är verkligen den bästa högtiden på hela året!


fast vi bakade våra utan russin , mycket godare!

ikoner

hejhej , nu är det så att jag lånat lite ikoner från Lobna!
så här ska jag visa dem så får ni tycka till.

                       

                   

                 
                  

        


Dem fick svart bakgrund men aja :( 


10 saker



10 saker du kanske inte visste om mej! ♥

# Jag är mörkrädd

# Jag är kär

# Jag är känslig

# Jag har klaustrofobi (panik i trånga utrymmen)

# Jag är typ beroende av tuggummi 

# Jag älskar fotboll så himla mycket

# Jag saknar Cassandra

# Jag saknar Hilda

# Jag har babyblått nagellack på mig

# Jag gråter typ varje dag, det är ovanligt om jag inte gör det.

dålig uppdatering! :o♥

asså, förlåt..
men jag är ju som sagt sjuk och orkar inte med det..
och bara för det är min statistik jättelåg :(
men jaja , sånt är livet ! ♥




så söta! ♥











skulle vilja kunna måla så här fint!

länkningen!

nu ska jag länka dom som ville bli länkade :D

Fatima http://fatimaswary.blogg.se/

Dilin http://diilins.blogspot.com/

Emma http://emmaochselina.blogg.se/


bilden är från i somras ♥


tråkigt

asså, finns det ord för hur tråkigt det är att vara hemma och vara sjuk!?
jag ska va hemma hela veckan dessutom, eftersom jag har vattkoppor.
Usch, usch , usch...nej, det är inte det roligaste som finns! :(


sjuuuk !

nu har man gått och blivit sjuk också, typiskt!
hade feber förut , vet inte om jag har nu och
var astrött :(
jag börjar få vattkoppor!
både min lillasyster har haft och min lillebror har det nu...BUHU!





videoblogg^^


tacos!

ska snart ner och äta tacos tror jag.
alla gillar väl tacos , iallafall så gör jag det!
kort inlägg igen men det får bli så..


ingenting ಌ

idag har jag verkligen inte gjort något!
jo, suttit hemma och möglat :(
så därför kommer jag inte på något att skriva om!


ELIN ÅKTE UT UR IDOL!


veckans bloggar! ♥

Det var inte mer än 10 som anmält sig så jag lottade ut 5 :D
Och dem 5 är :

Dilin


Lobna


Fatima


Sofia


Wilma


så då vet ni vilka som vunnit! ;)


ä k t a m u s i k ♥



förresten, imorgon avlutas veckans bloggar och vinnarna utses!

lite egopix ;$







sitter och ha tråkigt, så jag tog några egopix, hihi :D

Snö!

Nu är det snö ute, jippie ! :D
jätte kul och framförallt mysigt.


god natt!

tidsinställt.

nu ligger jag förhoppningsvis och sover!
haha, jag ville bara testa tidsinställt inlägg :)

men måste fråga, vem gillar ni bäst Foki eller Kissie?
själv vet jag inte, jag gillar båda.



(jag har suddat ut dom från bakgrunden i PAINT om det ser konstigt ut!)


Länkning!

Ska jag länka din blogg i ett inlägg, kommentera då "ja" :D
men om jag ska länka dig, vore det snällt om du länka mig!


hahaha, bilden ;P

sanna,frida,cassi,emma,cissi,lulle o gusten

haha, det var dom jag var med idag, vi hade störtkul!
Jag o Sanna bombaderade Gusten med snöbollar, askul! :D
Och Frida hon bah "Oh yeaaaah" , hihi!
Cissi bah "Nej, kasta inte på mig!"
Cassi gled runt, Emma mådde lite dåligt och
Lulle och Gusten typ näst bara stod där, haha!
Ja, så hände lite mer, men bara kortfattat...

Kom ihåg att anmäla dig till Veckans bloggar som avslutas på fredag!
Klicka här för att komma dit!


söta Frida på bild ;)


är min header vit?

...eller är det bara jag? :o

louise

Alla checkar http://lillz.blogg.se/ , jätte gullig blogg!



Bilden blev lite liten , jaja.

skratt-attacker!

Haha, det finns inte ord för hur kul jag haft idag!
Jag var med turturduvorna Hilda och Oskar.
Asså , jag fick skratt-attacker rätt ofta.
Så jag låg på golvet och skratta så det gjorde ont i
magen och jag kippa efter luft, gud va kul!
Måste göras om , dagen var underbar! :)



vill ha så långa naglar! , det är min hand..men lösnaglar!
det var innan en halloweenfest

tilda och sofia♥



haha, jag sitter och chattar med dem här söta töntarna! ♥



hiss/diss?

jag hissar ! ♥

hejsan!♥

Förlåt för att det varit dåligt med bloggning, men jag är förkyld
och då orkar jag inte sitta vi datorn hela tiden.

Idag var jag med Cassandra, vi har typ bara skrattat, haha!
Jag älskar dig så himla mycket Cassandra!♥




dålig morgon!

Den här morgonen har väl inte vart den bästa!
När man vaknar är man as-förkyld , hängig och
orkar ingenting, ont i huvudet, och nacken!
Men jag hade inte feber och nu mår jag jätte bra :D
Det kanske var för att jag sovit för dåligt nu på lovet.
Men iallafall så kan jag va med mina kompisar nu då , wiihii!


bild sen halloween-festen!

jag orkar inte ladda upp alla bilder, så dom kommer en och en
i olika inlägg antagligen framöver ^^


kalas

om 30 minuter ungefär så ska man till kusins som fyller 10 år !
hon får 150 kr, hoppas hon blir nöjd...HAHA!

 

jätte glad! ♥


i 10 dagar !


i 90 dagar

tack , alla som läser och kommenterar min blogg !
min statistik börjar gå uppåt och jag älskar att läsa
kommentarerna jag får ,ni är bäst! ♥

god natt o tack Fatima

tänkte gå och lägga mig nu , är inte trött men ändå , haha :D
vill inte vända på dygnet :thumbup: duktig flicka , haha
men jag vill passa på att tacka Fatima för att hon länkade min tävling :)
TACK FATIMA!


veckans bloggar !


nu har jag tänkt att jag ska ha veckans bloggar nu ;)
så nästa fredag , så blir det 10 bloggar som blir utlottade :D
det enda du behöver göra är att kommentera "jag är med!"
men om inte fler än 10 anmäler sig så lottar jag ut 5 ;)


jag är en av veckans bloggar!

jag har blivit utsedd till en av veckans bloggar :D
så det måste ni ju se , klicka här för att komma direkt till inlägget!


cirkus möller

sitter och kollar på cirkus möller :D
men nu är det paus och jag har lust att ta egopix , haha!



men nu har det börjat , så jag måste kila ;)


Hilda

nu ska jag dra hem till Hilda och vi ska nog titta på skräckis och mysa :D
det blir roligt , saknar henne så !
inte setts på ett tag nu :(
men jaja , ska dra till henne nu , uppdaterar mer sen ;)

Min outfit idag :D




bilden vart liten , förlåt :(

videoblogg med ont i halsen



notera att jag pratar i en singstar-mic :D

dricker te!♥

kommit hem från emme nu och sitter och dricker te :D
jag har typ ont i halsen och hosta men jag ska ändå gå
på min innebandyträning, innebandy föralltid!♥


ovanliga hus !


haha , vad tror ni ..skulle man vilja bo upp&ner?


ser nästan ut som att stå och i lustiga speglar ;)


lite för litet kanske? :rolleyes:


en stor vovve ;P


skulle ni vilja bo här? ,inte jag..haha

´
det här huset , såg lite fräckt ut


oj, ganska högt, bara det inte rasar..HAHA!


vad ska man säga , är det från STENåldern , hehe


nej, fy vad läskigt att bo där ! :O


nämen , tänk om det smälter, HAHA


jag saknar dig , jag saknar vi ღ



gammal bild :$

emme :D

idag var jag med emme och lite elin.b
det var fett kul , typ skrattade hela tiden ! :D
sen så gjorde vi trolldeg , haha ! :thumbup:
dagen var helt klart bäst!

älskar dej emme , du är ynderbar !


haha, gammal bild :D

p.s bilder från halloweenfesten kommer nog snart :D

en mugg för fotoälskare

för er som älskar att ta kort , här finns nu en mugg också!
själv skulle jag gärna vilja ha den , extra bra att det var canon som märke :D



inspiration tagen från Hannah ;)


halloweenfest :D

imorgon ska jag på halloweenfest till sofia.a och emma.jb :)
men jag har ingen aning om vad jag sak klä ut mig till! :O
hjälp mig ! snälla! KOMMENTERA


dora oh elin ♥

ska bara äta sen ska man dra till dora och va med henne och elin.L :D
ska bli sååå kuuuuul :thumbup:
undrar vad vi ska hitta på ;)




RSS 2.0