Cassandra oh Hilda♥

Hejhej♥
Idag var jag med Cassandra oh Hilda.
Det var sköööjjj.
Efter typ 45 min drog jag o Cassi för
att Cassí skulle klippa sig..♥
Det var jätte fint!^^
Efter det skjutsade Cassi
oh hennes mamma hem mig..^^
Oh nu sitter jag här farmför datorn.
Men bdb dampar såklart..
Men jag sitter och drogar denna låt..


^^♥

Chena!
Idag ska man på kalas hos kusin som fyller 13 år!
Wihooo!!!♥
GRATTIIIS!!!!!!!
Efter det ska man spela match mot ksk.
Fett kul!♥
Vi tar dom....hoppas jag , hahah!^^
Ni skulle fått en "dagensoutfitbild" men det dampar...♥
Puss

men vad tkr ni om nya bakgrunden?♥


Sovit hos Cassandra♥

Hejhej!^^
Sov hos Cassandra från igår tills idag..♥
Fett kul!
Vi hade tjejsnack...skrattade o mkt mer!
Det var iaf väldigt myysiiigt!
Sen senare idag så har jag vart hos kusinerna.
Det var kuligt.♥
Men puss♥

Digga låten!^^♥

Cassandra..^^♥

Hejsan Svejsan!♥
Idag vart det Cassandra, askul!
Vi typ snackade o såg på skräckis..hihi♥
Vi såg "The Ring Two" , fast jag har sett den förut,
men jag såg inte klart den då, men det gjorde jag nu.
Den är faktist jätte bra!♥

Haha, vi hade lite flumm när vi såg den också haha!
Jag låtsades ge henne låtsas-sprutor , haha!
...För hon är nämligen rädd för sprutor!^^
Men vi ska va imorn med , och sova över då med , mys!♥
men puss!♥

Egopix :') <3

Haha , sitter här nydushad o tar egopix i pyjamas :]<3

Dagen :]<3

Idag var det skola , va la okej eftersom vi bah lekte typ.
Efter skolan va man med Cassandra o lite Hilda.
Vi körde en lek som heter "Jag utmanar" , feeet kul!^^
Sen när Hilda drog , så hade vi typ tjejsnack o så..
Sen så åkte jag på träning o Cassandra följde med oh kolla.
Kuliigt! Imorn ska jag vah med Cassandra också.^^
Puss! ;*<3

gammal bild ;$$<3

Hilda , sen Cassi oh Elin...^^

Hejsan, hejsan!♥
idag var jag med Hilda efter skolan.
Vi va och baka kladdkaka o så..
Sen skulle hon till friidrotten så då
cyklade jag ifrån henne.
Men jag orkade inte orka hem xD
Så jag drog till Cassi oh Elin.♥
Men vi hade fett kul , först lite sims ,
sen poolen , hahahahahahhahaha!
"Whats happens in the pool, stays in the pool"
Gud va kul det var!♥
Men imorgon kommer Cassi hit innnan
skolan så ska vi cykla
till östermalm för att möta resten
av klassen där.^^
Hehe gött , får börjar 20 minuter tidigare!
Yeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaah!
Men efter skolan ska jag va med Cassi oh
sen fotbollsträning
Puuuuss♥

Vi vann ! ♥

Kommit hem från matchen , vann med 2-0!^^
Det var roligt!
Förutom att en lagkamrat
blev skadad i foten oh fick åka till akuten.
Men kan ni fatta att SKOLAN BÖRJAR IMORN!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
men ska iaf bli kul att träffa kompisar...^^
men puuss&kraam♥


(ansiktena är täckta för att jag inte vet om dom får läggas ut på internet)





Men näst sist , haha !♥

Vart och kollat på lillebrors cup idag , dom kom näst sist xD.
Men,men det går inte alltid bäst!
Snart ska jag iväg oh spela match , YeY!♥
Vilka är bäst?
Jo , VILLASTAN!^^
Det blir nog bra!
Men puss så länge ;*♥


Bullar☺

Nu bakar jag och mamma bullar , mumsigt!♥ 
men,men

Dagens outfit..♥


men hejj♥

Ehm , jag vaknade 9 , väckte syrran och
gjorde frukost på sängen till mamma.♥
Bara för att vi vill det.^^
Sen så har jag bara slappat och sett på
"Dirty danicing".
Den är ju så braaa!♥
Men jaja idag ska jag bara sitta och mögla.
Puss♥


Lagat mat♥

Tjenare!
Nu har jag precis lagat mat och ätit den , haha!
Jag gjorde , makaroner , falukorv och stuvning.
Fast jag äter inte falukorv.
Tur att familjen gör det då!^^
Nu har jag precis fått hjälp med att sätta in
headern! TACK ELIN !
Men iaf , idag ska jag inte göra något.
Men ikväll blir det fotbollsträning!^^
Jaja pussss! ;*♥

God morgon♥
Nu har jag precis vart nere och ätit frukost.
Men just nu sitter jag framför datorn , mest gsm.♥
Men idag ska man iväg fiska med familjen.^^
Låter töntigt men det är faktist kul.
Men jaja pussbrahej♥

Goh morron!♥

Vaknade typ klockan 10.
Och idag ska jag fiska med familjen.
Blir säkert kul!^^
Men,men bara för att det låter töntigt. xD
Aja puss ♥

Min starcousin♥

Hejsan Svejsan!♥
Idag vart min kusin.
Vi hade jätte kul!
Vi har tagit kort , handlat , stan och...
SPRAYAT EN ROSA SLINGA I VARANDRAS HÅR!^^
Haha! Det var jätte kul!


Systemkamera♥

Hejj♥
Idag har jag vart med Cassandra.
Jag , hon o farfar åkte till karlstad och köpte en systemkamera
till mig som tidig födelsedagspresent , den är från farmor och
farfar o mamma och pappa ,+ att jag lägegr till 1500 kr.
Men snart ska jag åka och spela fotbollsmatch!^^
Ha det bra!♥

Svennis!♥

hejsan svejsan♥
Kom hem från Svennis idag då...
Vi kom 3a utav 12!^^
Jätte roligt , var det!
Tack , för helgen vilastans flickor!
Ni är BÄST!♥

cassi o svennis ♥

Hejjjjj!♥
Ehhm..idag har jag varit med Cassandra.^^
Vi åt chokladbollar , hade tjejsnack o satt vid datorn.
Jag hjälpte henne fixa en ny egen blogg!
http://www.cassandraedqvist.devote.se/
Så checka den.♥

Imorn ska man till Svennis!
Ska bli så himla kul!^^
Jag o mamma åker dit med Ida och hennes mamma.
Ska bli såå underbart att åka iväg på cup
med vif f98 , ni är bäst!♥
Men dock blir det ingen uppdatering , när jag är där!
Men ni klarar er nog.
Puss♥



KusinVitamin♥

Hej♥
Nu sitter jag här med min kusin.
Vi har gjort lite allt möjligt idag.
Plockat hallon , kastat hallon på varann.
Och typ skrivit rebusar , haha!^^♥
Men ha det bra !





Söta Elin o Cissi♥

Hejsan!♥
Idag ska man va med Elin o Cissi.
Ska bli väldigt roligt.
Senare ikväll ska man på fotbollsträning!^^
Då får vi reda om allt som ska hända på svenniscup.
Det ska bli så kuuul att åka på cup!
Vi åker på cup på fredag , och är där tills söndag.
Men puss så länge♥

Elin <3

Hejhej!♥
Idag har man vart med Elin , som vanligt.
Vi träffade någon som jag inte känner o sen träffade vi Cissi.♥
Så det var jätte kul!
Dagen ägde iaf sööndeeer!
Men puss&kraam♥

RSS 2.0